بستن
سبد خرید

قیمت و خرید ترازوی دیجیتالی فروشگاهی و صنعتی پند، پیام توزین، محک و کمری (۸ بهمن)

قیمت و خرید ترازوی دیجیتالی فروشگاهی و صنعتی پند، پیام توزین، محک و کمری (۸ بهمن)

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ قیمت و خرید ترازوی دیجیتالی فروشگاهی و صنعتی پند، پیام توزین، محک و کمری (۸ بهمن) خرید ترازو دیجیتالی و صنعتی در بزرگترین مرکز فروش ترازو بدلیل عرضه مستقیم از کارخانه به قیمت ارزان عرضه می گردد. قیمت ترازوی دیجیتالی، فروشگاهی، آزمایشگاهی و باسکول صنعتی با توجه به خدمات پس از فروش عالی و گارانتی بلند مدت در مجموعه بی واسط به قیمت ارزان عرضه می گردد. فروشگاه عمده فروشی بی واسط انواع ترازو دیجیتال فروشگاهی و صنعتی را جهت حمایت از مصرف کنندگان به قیمت عمده و تک فروشی عرضه می کند. ترازو دیجیتال فروشگاهی در بازار فروش ترازوی ایران در انواع برندهای مانند: پند، پیام توزین، محک و کمری در انواع وزن های مختلف عرضه گشته بر حسب وزن دارای قیمت های متفاوت می باشد. ترازوی دیجیتال ارزان دسته ای از ترازو ها هستند که از قیمت مناسبی برخوردارند و در کنار قیمت مناسب دارای ابعاد کوچک
و بزرگ هستند. ترازو دیجیتالی در این مجموعه در انواع مدل ها ساده و پرینتردار و باسکول صنعتی عرضه می گردد.

ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای توزین محصولات و کالاهای اساسی می باشد. اگر بخواهیم یک بررسی دقیق در خصوص ترازوی دیجیتال داشته باشیم ترازوی دیجیتالفروشگاهی، باسکول، ترازوی وزن کشی و ترازوی آزمایشگاهی را شامل می شود. در بازار انواع ترازوی دیجیتالی ارزان و گرانقیمت موجود می باشد که بر اساس تجهیزات و لوازم جانبی قیمت گذاری می شوند.

ترازوی دیجیتال ارزان

ترازوی دیجیتال ارزان دسته ای ترازو ها هستند که از قیمت مناسبی برخوردارند و در کنار قیمت مناسب دارای ابعاد کوچک هستند این ترازو ها به ترازو های فروشگاهی مشهور شدند و ارزان قیمت نیز هستند. این ترازو ها کوچک و جیبی اند. برخی از افراد فکر می کنند که ترازو های فروشگاهی حتما پرینتر دار است اما این طرز فکر اشتباه است و همه ترازو های فروشگاهی پرینتر ندارند. به طور کلی هر ترازوی دیجیتالی که قدرت اندازه گیری وزن و توان محاسبه قیمت را داشته باشد ترازوی دیجیتال می باشد. در حال حاضر ترازو دیجیتالی فروشگاهی ارزان موجود در بازار ترازو های چینی هستند. این ترازو های دارای تنوع زیادی هستند و در عین ارزان بودن از کارایی و کیفیت خوبی نیز برخوردارند.

ترازوی دارای قیمت بالا شامل ترازوی برند پند می باشد این ترازو قابلیت های مختلفی دارند همین امر سبب قرار گرفتن این ترازو در میان بهترین ترازوهای موجود در بازار می باشد.

انواع ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال فروشگاهی

ترازوی دیجیتال فروشگاهی نوع دیگری از انواع ترازوی دیجیتال است که ب اساس ظاهر متفاوتی که بر حسب برندهای گوناگون دارد ، بدلیل استفاده در اکثر فروشگاههای مواد غذایی تحت عنوان این نام خوانده می شود. از این ترازو عموما جهت وزن کردن انواع مواد نمیه سنگین با درصد خطای 10 گرم استفاده می گردد. این ترازو عموما جرء پرفروش ترین و پرکاربرد ترین نوع ترازوی دیجیتال در دنیا می باشد. ترازوی فروشگاهی دیجیتال معمولا بصورت دیجیتال بوده و ظرفیت توزین انواع ترازوی فروشگاهی دیجیتال از 30 تا 70 کیلوگرم می باشد.

ترازوی فروشگاهی در حالت کلی به دو دسته علمک دار و بدون علمک تقسیم می شود. در گام های بعدی می توان آنها را به پرینتر دار و بدون پرینتر یا بارکد زن و لیبل پرینتر تقسیم بندی کرد. تاکنون 111 نمونه از ترازوهای فروشگاهی تولیدکنندگان مطرح و معتبر دنیای توزین و ترازو در سایت تجهیزات بارگذاری شده است که امکان انتخاب وسیعی را به متقاضیان می بخشد. در بازار انواع گوناگونی از ترازو دیجیتالی وجود دارد. ما این محصولا را بر اساس نوع کارکرد و کاربرد و برند تقسیم بندی می کنیم که به تفضیل بیان می گردند.

ترازو های دیجیتال صنعتی (باسکول)

باسکول یک ترازوی دیجیتالی صنعتی می باشد که در ابعاد مختلف 100 کیلو تا 60 تنی طبقه بندی می گردد. باسکول های صنعتی از جمله ترازوی توزین بزرگ می باشند که جهت وزن کردن انواع ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرند. ترازوی صنعتی همانند بسیاری از ترازوهای فروشگاهی معمولا در انواع برند و کیفیت ها موجود می باشند.

ترازوی دیجیتال صنعتی(باسکول) یک ترازوی با بدنه بسیار قوی و مستحکم می باشد که دارای کاربردهای صنعتی بوده مقاومت بدنه آن نسبتا بالا می باشد. کاربرد ترازو صنعتی عمدتا در فروشگاههای عمده فروشی مواد غذایی، کارگاههای تولیدی کوچک و میدون تره بار می باشد. این ترازو ها با توجه به اینکه ممکن است بدلیل وزن بار و وجود رطوبت، گرد و خاک و دیگر عوامل دچار خرابی گردد معمولا با استفاده از مواد درجه یک و مستحکم ساخته می شوند. به همین دلیل معمولاً بدنه و سینی ترازوی دیجیتال صنعتی از فلز مقاوم یا بهترین نوع استیل ضد زنگ ساخته می شود تا علاوه بر قابلیت شست و شو دچار آسیب زودهنگام هم نشود. به همین دلیل انواع ترازوی صنعتی دیجیتال دارای درجه حفاظتی، یا اصطلاحاً IP بالاتر هستند و نکته آخر اینکه برخلاف ترازوی دیجیتال فروشگاهی که دارای تنوع بسیار زیاد است.

ترازو دیجیتالی گرمی

یکی از ترازو های که کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون دارد ترازو گرمی دیجیتالی می باشد. این ترازو ها بدلیل دقت و حساسیت بالای که دارند معمولا در مکان های که وزن تقریبی کمتر از صدم گرم نیز مهم هستند مورد استنفاده قرار می گیرد.

تجهیزات بکار رفته در ترازوی گرمی معمولا از پیشرفته ترین و به روزترین تکنولوژی ها در عرصه توزین بهره می برند و در شغل هایی مثل طلافروشی و عطاری ها استفاده می شود به همین دلیل به این نوع ترازوها ترازوی طلاکشی و ترازوی زعفران کش هم گفته می شود و معمولا خرید ترازوی دیجیتال گرمی در کسب کارهای که دقت وزن بسیار مهم می باشد. استفاده از این ترازو باعث موفقیت در کسب و کار می گردد. نام دیگر ترازو گرمی که معمولا بین عموم بسیار معروف می باشد ترازوی آزمایشگاهی می باشد. این ترآزو در آزمایشگاه های مختلف در سنجش دقیق ترین اندازه گیری ها در آزمایشگاه های مختلف فیزیک و شیمی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی تفاوت هایی با ترازوی معمول گرمی دارد. بسیاری از انواع ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال دارای سرپوشی هستند تا مواد در هنگام توزین در معرض هوا و واکنش شیمیایی حاصل از ترکیب با عناصر موجود در هوا قرار نگیرند.

خرید ترازوی دیجیتال صنعتی

خرید باسکول و ترازوی صنعتی در فروشگاه بی واسط در اوزان مختلف شامل، 100 کیلو، 200 کیلو، 500 کیلو، یک تن، دو تن و 20 تن صورت می گیرد.

قیمت ترازوی دیجیتال صنعتی

قیمت ترازوی دیجیتال صنعتی در فروشگاه بی واسط در انواع مدل های مختلف و در برندهای ایرانی و خارجی به نرخ ارزان عرضه می شود.

بهترن برندهای ترازو دیجیتال فروشگاهی و صنعتی

بهترین ترازوی دیجیتال فروشگاهی، در بازار ایران انواع متنوعی از ترازو دیجیتالی، ترازو آزمایشگاهی و ترازو فروشگاهی دیجیتال وجود دارد که ما در زیر به بیان آن خواهیم پرداخت.

  • ترازو دیجیتالی محک
  • ترازو دیجیتالی پند
  • ترازو دیجیتالی صدر
  • ترازو دیجیتال پیام
  • ترازو دیجیتال کمری

ترازوی دیجیتال پند

ترازوی دیجیتال پند یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین برندهای تولید کننده ترازو در ایران می باشد. این شرکت با تولید ترازوهای فروشگاهی بسیار باکیفیت توانسته بخش عظیمی از بازار ترازوی کشور را در اختیار بگیرد. این مساله به لطف کیفیت ترازوی پند به وقوع پیوسته است. سایت تجهیزات نزدیک به 20 مدل از ترازوهای پند را عرضه کرده است و خرید و فروش ترازوی پند را با تجربه ای چندین ساله در زمینه مدیریت فروشگاه آنلاین انجام می دهد. تولید ترازو دیجیتال پند معمولا در وزن های مختلفی مانند 30،50، 100، 300، و 60 تنی می باشد. بنابراین ، در فروشگاه اینترنتی پند انواع گوناگون این محصول با قیمت کارخونه عرضه می گردد.

قیمت ترازوی دیجیتال پند

قیمت ترازوی دیجیتال پ پند بدلیل انواع تجهیزات پیشرفته بکار رفته و ضانت بالای که دارد نسبت به ترازو های همرده خود در متوسط بوده و همواره پیشرفته تر از ترازوهای دیگر می باشد. ترازوهای دیجیتال پند در انواع کیفیت های گوناگون و متنوع وجود دارند که این عامل نقش مهمیدر خرید این ترازو برای مصرف کنندگان دارد. قیمت ترازوی پند در برخی از مدل ها به زیر 50 میلیون تومان هم می رسد. البته ساده بودن ترازو شرط ملزم این قیمت پایین است. اضافه شدن قابلیت هایی مانند چاپگر، توانایی پاچ فیش و بارکد و لیبل، بر قیمت ترازوی پند خواهد افزود.

خرید ترازوی دیجیتال پند

خرید ترازوی دیجیتال پند با توجه به وجود نمایندگی د ر سرتاسر کشور در کلیه مراکز استانها صورت می گیرد. با توجه به ضمانت نامه یک ساله و خدمات پس از فروش یکسال خرید ترازو دیجیتالی پند اولین گزینه خرید می باشد. در صورت عدم دسترسی به نمایندگی مجاز می توانید ترازوی دیجیتال پند را از فروشگاه اینترنتی بی واسط تهیه نمائید.

ترازوی دیجیتالی محک

ترازو خانواده محک یکی از ترازوهای مخصوص توزین محصولات فروشگاهی می باشد که از سال 1377 کار خود را در زمینه تولید این محصول آغاز نموده است. ترازوی دیجیتال محک و جزو نام های برتر تولید ترازو در ایران شمرده می شود. ترازوی فروشگاهی محک در دو نوع علمک دار و بدون علمک تولید می شوند و تمامی آنها عملکردی دیجیتال دارند. عمده مصرف ترازوی محک در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها است. ترازوی دیجیتالی محک قابلیت های جالب توجه و کارآمدی همچون چاپ فاکتور، تولید بارکد، محاسبه اقلام غیر وزنی دارند. جنس بدنه ترازوی محک از استیل یا پلاستیک فشرده ساخته می شود و بسیار مقاوم است.

قیمت ترازوی محک

قیمت ترازوی دیجیتال محک همواره جزو قیمت های میان رده بوده است. خوشبختانه تنوع در محصولات محک در زمینه قیمت به سود خریدار تمام شده است. چراکه محک از هر یک از مدل های خود سه نمونه با سه قیمت عرضه می کند که در قابلیت ها تفاوت دارند. قیمت ترازوی محک معمولا بر حسب تجهیزات بکار رفته متفاوت می باشد معمولا ترازوهای که دارای کیفیت و تجهیزات بیشتری باسند از لحاظ قیمت نیز گرانتر نیر می باشند. اگر قصد خرید ترازوی دیجیتال محک را دارید در فروشگاه اینترنتی ما می توانید این محصول را مشاوره صحیح و قیمت مناسب تهیه نمائید.

خرید ترازوی دیجیتال محک

سایت عمده فروشی بی واسط در ابتدا کارش را به عنوان یکی از عاملین فروش ترازوی دیجیتال محک آغاز کرد و طی چندین سال فعالیت، توانسته به تجربه ای مکفی و کارآمد در زمینه خرید و فروش ترازوهای دیجیتال دست یابد. این تجربه در فروش ترازو سبب شده است تا بتوانیم بهترین مشاوره را به خریداران ارائه کنیم و راهنمای خرید اینترنتی ترازو دیجیتال را برای متقاضیان از سرتاسر کشور باشیم. در عین حال قیمت عرضه شده برای ترازوی محک در تجهیزات، مناسب ترین قیمت برای خرید ترازوی ارزان محک است.

ترازو دیجیتال کمری

ترازوی دیجیتال کمری، یک ترازو از برندهای چینی می باشد که بدلیل قیمت ارزان مورد توجه بساری از فروشگاه داران می باشد. این ترازویی جهت کاربرد در سوپرمارکت های محلی و کوچک مورد ایتفاده قرار می گیرد،که می توانید نیاز اولیه برای توزین و فروش اجناس را برآورده کند. سایت بی واسط با فروش ترازوی کمری ارزان امکان بخورداری افراد با توان مالی پایین را برای یک ترازوی دیجیتال موثر فراهم می کند. بنابراین فروشگاه اینترنتی بی واسط با عرضه بهترین مدل ترازو مشاوره رایگانی که در اختیار خریداران قرار می دهد.

قیمت ترازوی کمری

قیمت ترازوی دیجیتال کمری معمولا از محصولات دیگر ارزانتر می باشد. بنابراین، قیمت ترازو کمری رو نسبت به ترازوهای موجود در بازر باید ارزانتر دانست. چراکه فلسفه ساخت آن بر ارزانی بنا شده است. با هزینه ای کمتر از یک میلیون تومان می توان هر یک از ترازوهای کمری را خرید. کسب و کارهای کم استطاعت و اقشار کم درآمد متقاضیان اصلی ترازوی کمری محسوب می شوند.

ترازوی دیجیتال پیام توزین

شرکت پیام توزین یکی از شرکت های فعال در ساخت ترازو دیجیتال بوده که بمنظور ساخت ترازو فروشگاهی دیجیتال فعالیت خود را از سال 1385 سروع کرده و وارد این بخش گردید است . ترازوی دیجیتالی پیام توزین از لحاظ استقامت یکی از مستحکم ترین ترازوی دیجیتالی می باشد بدلیل قیمت اقتصادی که دارد مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان می باشد. این شرکت 10 مدل مختلف از باسکول های 100 کیلوگرمی تا 1.5 تن را تولید کرده است و با توجه به کیفیت و مرغوب بودن کالاهای تولید شده از نظر ساختار و عملکرد، یکی از باسکول های دیجتالی باکیفیت بازار داخلی شمرده می شود. باسکول پیام توزین با تنوع بخشیدن به باسکول های خود مشاغل مختلفی از جمله میادین و میوه و تره بار و صنایع دام و طیور و عمده فروشی ها و آهن فروشی ها و معادن و کشاورزان را برای بازار خود هدف گرفته است. یکی از ویژگی های شاخص و منحصر به فرد باسکول پیام توزین داشتن کابین یا محفظه برای نمایشگر تمامی مدل های این شرکت است. از دیگر قابلیت های قابل اشاره باسکول های پیام توزین، داشتن باطری در برخی مدل ها و امکان پارسنگ در آنهاست.

ترازوی دیجیتالی پیام دارای رنگبندی نارنجی می باشد که بعنوان نماداین شرکت در تولید ترازو می باشد. رنگ نارنجی این شرکت تنها یک رنگ نیست بلکه بلکه نشان دهنده کیفیت و توانمندی شرکتی است که در کوتاه ترین زمان، توانسته به صف اول بازار خرید و فروش باسکول برسد. و این را وامدار کیفیتی است که در ساخت محصولاتش به خرج می دهد.

قیمت ترازو ی صنعتی پیام توزین

خوشبختانه صنعت باسکول سازی داخل کشور به قدری قدرتمند است که با تولیدات خود بازار داخلی را تامین کند. از طرف دیگر تولید در داخل، قیمت تمام شده هر محصولی را متناسب با بازار داخلی نگه می دارد. به این ترتیب قیمت باسکول پیام توزین نیز معقول و منطقی است و استطاعت خرید آن برای اقشار زیادی فراهم است.

خرید ترازو دیجیتال پیام توزین

خرید ترازوی دیجیتال پیام توزین در فروشگاه بی واسط به ارزانترین شکل و بسیار ارزانتر از بازار و با قیمت مناسب صورت می گیرد. اگر قصد خرید ترازوی پیام را دارید می تو.انید با مشاوره کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی بی واسط یک ترازوی مناسب مطابق با نیاز خود تهیه نمائید.

خرید و فروش ترازوی فروشگاهی

سایت تجهیزات کار خود را با فروش ترازوی فروشگاهی آغاز کرد و در ادامه گسترش یافت. از این رو تجربه و سابقه 7 ساله ما در خرید و فروش ترازوی فروشگاهی می تواند به سود شما تمام شود. چراکه ما بهترین قیمت ها را ارائه می دهیم و از محصول خود پشتیبانی می کنیم و شما را در تمامی مراحل خرید یاری می کنیم. خرید اینترنتی ترازوی فروشگاهی را با تجهیزات تجربه کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

.

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش